14. helmikuuta 2017

YLLÄTYSTEN YSTÄVÄNPÄIVÄ


Ihanaa Ystävänpäiväniltaa murut <3
Toivottavasti teilläkin on ollut rakkaudentäyteinen päivä <3




Ystävänpäivän pitäisi olla joka päivä. Meidän pitäisi useammin muistaa kiittää ystävistä vierellämme. Ilman ystäviä elämä olisi todella ikävää ja yksinäistä. Olen todella onnekas, kun voin sanoa, että minulla on lähes kymmenkunta todella läheistä ystävää. Heidän kanssaan voin jakaa ilot ja surut ilman, että pelkään heidän arvostelevan minua. Useimmat ystävistäni olen tuntenut jo vuosikymmeniä. On kuitenkin mahtavaa, että näin aikuisiälläkin olen saanut tutustua uusiin upeisiin ihmisiin ja saada heistä jopa sydänystäviäkin. Nuorempana ystäviä oli ehkä helpompi saada, mutta osa ystävyyssuhteista on jäänyt elämän mennessä eteenpäin. Aikuisempana olen huomannut, että yllättävän äkkiä sitä huomaa kenen kanssa klikkaa heti yks yhteen! Kuten uusin ihana ystäväni M, johon tutustuin perhevalmennuksen kautta. Tarvittiin vain muutama sana ja tiesin, että tuossa on ihminen, jonka kanssa juttua riittää :D Ja hassua kyllä hän oli miettinyt samaa ja nyt me ollaankin nähty jo useasti, kun asuvatkin ihan tässä lähellä :) 
Muistetaan arvostaa ihmisiä ympärillämme ja näytetään heille kuinka tärkeitä he meille ovat <3 

Haluan myös kiittää teitä virtuaaliystäväni, jotka kuljette tässä matkassanmukanani ja piristätte minua ihanilla kommenteillanne <3 Haluan ojentaa teille jokaiselle ruusun :)




Me ollaan tänään Minean kanssa nautittu keväisestä säästä vaunulenkillä ja tietenkin köllötelty ja halipusittu, hih! Minealla olikin testissä uudet mummun ja papan tuomat vaatteet. Ne olivat vielä hieman isot (kokoa 68cm), mutta käärittiin vähän hihoja ja lahkeita ;) Hän on ihan todella suloinen tässä hempeän vaaleanpunaisessa rusettipannassa. Näitä ja paljon muitakin söpöjä tuotteita valmistaa Mini oo Design*. Meiltä löytyy myös valkoinen pipo fleecevuorella ja ruskea karvatupsulla.




Minskun nukkuessa päiväuniaan ulkona minä hääräsin kuvien kanssa, kun puhelimeni soi. Joku 09 alkuinen numero ja vastasin reippaalla äänellä ''Marjut'' ja onneksi niin! Nimittäin puhelu tuli Radio Novalta :D Minun rakas J oli ilmoittanut minut Ystävänpäivän yllätykseen! Studiossa oli artisti Mikko Harju, jonka kappale ''Mä olen tässä'' on meidän ''kihlakappale''. Siinä sitten Mikko lauloi tätä satumaista kappaletta minulle ja arvatkaapa menikö se itkuksi?! Olin niin tunteideni vallassa, etten meinannut sanaa saada suustani kappaleen jälkeen.. Tämä oli kyllä ikimuistoinen yllätys! 
J:n tullessa kotiin oli hänellä uudet vaaleanpunaiset liljat minulle <3 
Voi mikä ihana yllätysten päivä!
Onneksi meilläkin oli Minean kanssa antaa isille hänen lempisuklaata ;)




Tulipas tähän tekstiin paljon sydämiä, suotakoon se tällaisena päivänä ;)

Kauniita unia <3 
*yhteistyössä Mini oo Design

-Marjut -


4 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Voi miten suloinen ja ajattelevainen yllätys mieheltäsi! ♥ Ihana ystävänpäivä tosiaan ♥

Marjut kirjoitti...

Eikö ollutkin! Olen vieläkin ihan ällikällä lyöty <3

Iina / Laskettu aika- blogi kirjoitti...

Heippa Marjut! Sinulla on niin ihana koti! Olen saanut sinulta paljon inspiraatiota laittaa omaa kotiania. Silloin kun kirjoitin itse vielä blogia, niin olin aika hukassa millaiselta haluan kotini näyttävän. Viimeisen vuoden seurailtua blogiasi, olen saanut paljon ideoita kotimme sisustukseen, kuitenkin onnistuen tehtyä siitä meidän näköisemme. Kiitos sinulle aivan ihanasta blogista, huomaan haaveilevanikin nykyään enemmän kaikista sisustusjutuista! :)

Kysyisin vielä, että mistä noin kauniin värinen lampaantalja on peräisin? Ihan kuin olisin joskus ikeassa törmännyt tuon tyyliseen..

Aurinkoista kevättä teidän perheelle <3

-Iina

Marjut kirjoitti...

Voi miten ihana kommentti Iina <3 Olen todella otettu ja iloinen sanoistasi! Joskus, kun miettii, että onkohan tästä mitää ilo/hyötyä muille niin tässä sen kuulin, on kyllä :) Ihana kuulla, että voin toimia inspiraation ja ideoiden tuojana!
Tämä piristi mieltäni enemmän kuin arvaatkaan <3
Ruskea talja on Askosta ;)

Ihanaa kevättä myös teille!