9. marraskuuta 2015

Kohti uusia haasteita

Osa teistä ehkä näkikin tämän uutisen jo Instagramin puolella tai on blogia selatessa huomannut uuden kuvakkeen etusivulla ;)

Sain siis viime viikolla huikean sähköpostin, jossa minulle ilmoitettiin, että blogini on valittu osaksi Indiedays Inspirations-yhteisöä!! Olen todella otettu tästä valinnasta sekä olen erittäin innoissani alkavasta taipaleesta heidän kanssaan :) Heillä on blogeille kuusi eri kategoriaa jotta lukijoiden on helpompi etsiä itseään kiinnostavaa luettavaa. Minun blogini löytyy Living & Lifestyle osion alta, jota pääset kurkkaamaan tästä 

On upeaa päästä osaksi Suomen suurinta blogiportaalia. Olen niin iloinen siitä, että pääsen tarjoamaan teille ihanat lukijani entistä enemmän etuja tulevien yhteistöideni kautta :)


Tervetuloa mukaan myös kaikki uudet lukijat toivon, että viihdytte :) 

 Ihanaa iltaa <3 




Terkuin,

 - Marjut -

 

Ei kommentteja: