19. toukokuuta 2017

10 + 1 ASIAA MINUSTA


Kivaa perjantaita! 

Oon ehkä hieman kade, kun kuulin kotisuunnalla olevan hellepäivä tänään. Täällä on heti niin harmaa ja suttuinen päivä että. Nyt iltaa kohden alkoi hieman aurinkokin paistamaan. Viikko on menny tosi nopsaan reissussa ja huomenna sitten suunnataan jo kotiin päin. 

Ajattelin tämän tämän postauksen myötä kertoa itsestäni hieman enemmän.
Luvassa paljastuksia, joista en oo teille aiemmin kertonut!
Saas nähdä osasitteko odottaa minusta tällaisia juttuja ;) 


1. Mulla on hammasraudat
Jep, sitä ei monikaan tiedä, koska raudat on alhaalla takana eikä niitä näe. Mulla on melkein aina ollut jonkinlaiset raudat ja ihan ekana taisi olla ne ihastuttavat ''kiskot'' edessä :D 

2. Oon koukussa kaunareihin
Minean syntymän jälkeen jäin koukkuun kauniisiin ja rohkeisiin! Välillä en oikein kehtaa asiaa edes sanoa ääneen :D Onneksi tiedän muitakin koukussa olevia äitejä ;) 

3. Duppaan eläimiä
Se on mun mielestä tosi hauskaa ja teen sitä aika useasti :D J monesti sanoo, että voisin vaihtaa alaa, hahaa! Varsinkin koiria on kiva dupata :) En kuitenkaan mielelläni muiden kuullen tätä harrasta ;)'

4. En osaa sukeltaa
En muutenkaan oo kovin uimataitoinen saati osaa sukeltaa. Nenästä kiinni ja menoks :D Ehkä nyt Minean uinnin myötä mäkin joskus opin sukeltamaan!

5.  Pelkään pimeää ja ukkosta
Inhoan olla pimeässä ja aina kotona olleassani yksin yötä nukun valo päällä. Ukkonen on tosi pelottava ja pelkkä jyrinä saa sydämmen kurkkuun. Tiedän ettei siinä oo mitään pelättävää, mutta joku siinä pelottaa. Pienenä oon pelännyt myös suihkaria, mutta siitä pelosta oon päässy jo yli ;) 

6. Mun päätä on liimattu 
Juoksin pienenä meidän kerrostalon pihalla olevan metallisen roskalaatikon kulmaan. Vitsi sitä verta tuli paljon, mutta onneksi selvittiin ilman tikkejä. Liimauksesta on vieläkin pieni vekki vasemmalla  puolella hiusrajassa. Onneksi muuten on tähän asti selvitty ilman sairaalareissuja. 
 
7. Miss Hiekkasärkät 2009
Oon myös Miss Rovaniemi II perintöprinsessa sekä Miss Pietarsaari I perintöprinsessa. Hahaa, kaikkea on tullut koettua ja näistä on vain hyviä muistoja. Tapahtumista on saanut paljon kokemusta esiintymisestä ja se taas on tuonut lisää itsevarmuutta. 

8. En voi sietää raakaa sipulia
Sipuli on aina ollut ihan hyihyi! Vasta J:n aikana oon alkanut syömään paistettua sipulia ja siitä tykkään kovasti. Raa'an sipulin suutuntuma se, kun sipuli raksahtaa suussa on ällöttävä. Ja joo oon kyllä maistanut sitä joskus, mutta en usko, että opin sitä ikinä syömään raakana. 

9. Napakoru
 Kävin laittamassa napakorun joskus ollessani 14-vuotias. En enään ikinä uskaltaisi laittaa sitä uudestaan vaikka silloin sen kävinkin yksin laitattamassa. Muistan vain mielikuvan siitä, kun sukkapuikko oli mun mahassa poikittain :D Otin korun pois raskausaikana ja vielä se on kaapissa. Kokeilin, että se menisi vielä takaisin, ihme kyllä. Oon myös joskus teininä laittanut itelle kulmakorun hakaneulalla(!), jota en ikimaailmassa enään uskaltaisi tehdä! Huoh!

10.  Oon maatilalta kotoisin
Meillä oli maalla ihan kaikki mahdolliset maatilan eläimet ankoista lehmiin. Meidän lähimpään naapuriin oli useampi kilometri ja kuljin taksilla kouluun. 

+ 1.En juo kahvia
En tiedä mikä siinä on etten oo koskaan oppinut kahvia juomaan. Välillä oikein mietin pitäiskö alkaa harjoittelemaan ihan seurustelujuoman vuoksi. Pienenä joskus oon juonut, mutta laitoin kuppiin kuulemma ainakin viisi palaa sokeria :D
 



Pants Scarf GINA TRICOT / Shirt HM / Coat MANGO / Bag GUESS 


Lämmintä alkanutta viikonloppua, nauttikaa <3 

Terkuin,
Marjut 

3 kommenttia:

Chandelierhome | Meiju kirjoitti...

Nää on mukavia postauksia aina ! :) Aina oppii "tuntemaan" kirjoittajaa paremmin ja mielenkiintoisia paljastuksia on aina kiva lukea. Saatanpas itsekkin joskus tällaisen toteuttaa! Ps. Ukkosta pelätään täälläkin. Meillä on metsä takapihalla talon vieressä ja pelottaa milloin sinne salama osuu puuhun ja kaatuu vielä huushollin päälle, lisäksi pelottaa kun ei ole ukkosenjohdattimia. Viime kesänä oli kerran niin kova ukkonen että seinät sisällä tärisi, silloin lähti tämä leidi puudeli kainalossa autoon istumaan ja ajelemaan maakunta lenkkiä :`D

Iina / Laskettu aika- blogi kirjoitti...

Kivoja uusia juttuja tuli sinusta :-) Minä ja mieheni emme myöskään juo kahvia ja meillä oli muutama vuosi niin, ettemme edes omistaneet keitintä. Saimme hirveästi asiasta kritiikkiä, että emmekö ajattele yhtään vieraitamme. Minä oon itse sitä mieltä, ettei se kahvi kyläpaikassa ole kenellekään pakollinen. Kaikkea muutakin voi juoda. Lisäksi meidän kahvin juomattomuutta ihmetellään hirveästi ja kuulemma vaikeutamme muiden elämää kun emme kahvia juo. Olen sanonut kaikille, että me voidaan kyllä juoda ihan mitä tahansa muuta.. teetä, kaakaota, mehua, maitoa, vettä.. ei niin väliä ;)

Jenna / Classy & Cozy kirjoitti...

Tämä oli ihan mahtava! Ja kuvat aivan käsittämättömän upeat!